پویش وب

09373402124

ثبت سفارش و مشاوره

شنبه - پنجشنبه

8صبح الی16 بعدازظهر

چرا تمام مشاغل به وب سایت نیاز دارند؟

۷ دلیل اینکه چرا هر کسب و کار کوچک به یک وب نیاز سایت دارد!

 گوگل روزانه بیش از ۳٫۸ میلیارد جستجو انجام می‌دهد. این ۴۰۰۰۰ پرسش جستجو در ثانیه است. افراد در جستجوی پاسخ و یا خرید محصولات و خدمات هستند. شما فقط از یک موتور جستجو استفاده کردید و این پست وبلاگ را پیدا کردید!

چی باعث شد روش کلیک کنی؟ شما در جستجوی چه پاسخ هایی هستید که امیدوارید این  وبلاگ انها را خطاب قرار دهد؟ در نظرات به من بگویید که چه چیزی را جستجو کردید تا به اینجا برسید.

در سه سال (کرونا)گذشته، مثل همیشه توی خانه‌هایمان قایم شده‌ایم! ایا می‌دانستید که مردم در مورد پرسیدن سوالات شخصی بسیار شخصی از گوگل صادق‌تر هستند تا مادر خودشان؟  علاوه برآن گوگل، کسی راکسی را قضاوت‌نمیکند  و شروع کند به پرس و جو درباره‌ی  شما  …

ایا کسب و کار شما در گوگل، یاندکس یا هر موتور جستجوی که استفاده می کنید،آمده؟ اگر ندارید، باید کار کنید! در سراسر این پست، من از کلمه«گوگل» به جای «جستجو» استفاده می کنم، حتی اگر آن تنها موتور جستجو نیست. اما در تمام کشورها بر بازار هر دستگاه (دسکتاپ، همراه و تبلت) تسلط دارد. هر بار که به گوگل اشاره می کنم، احساس رایگان برای جایگزینی در Bing، Baidu، Yandex، Ecosia، DuckDuckGo یا هر چیزی است که ترجیح می دهید موتور جستجوی مورد نظر شما است.

آیا شما به نسبت نوع کاری که انجام می دهید،  کسب و کار خود را در صفحات اول، دو و یا سه در راه بازگشت است … یا نه؟ اگه جواب   نه است، باید یه کاری انجام بدی! اکنون زمان ان رسیده است که نگاهی به دریافت یا تازه کردن وب سایت خود و ایجاد یک صفحه Google My Business در حداقل زمان داشته باشید! اگر وب‌سایتی دارید و هنوز پیدا نمی‌شوید، به احتمال زیاد به یک وب‌سایت با محتوای خاص کلمات کلیدی صنعتی، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، و یک تیم وب‌سایت خبره نیاز دارید تا به شما کمک کند.

در حال حاضر فقط ۷٪ امریکایی‌ها از اینترنت استفاده نمی‌کنند و این یعنی ۹۳٪ امریکایی‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند. بیش از نیمی از این جستجوها از طریق تلفن همراه انجام می شود. و اگر زیر ۶۵ سال سن دارید، برای چیزهای روزانه مثل جمع‌اوری اطلاعات، ارتباط با دوستان و خانواده، راهنمایی رانندگی و عکس گرفتن از هر وعده غذایی که ، به تلفن‌های هوشمند خود اتکا می‌کنید.

اگر هنوز قانع نشده‌اید که باید یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود راه‌اندازی کنید، کمی با آن ارتباط برقرار کنید و ۷ دلیل نیاز هر کسب و کار به یک وب‌سایت را بخوانید.

«برای مشتریان، در یک وب‌سایت همیشه باز است وبرای کسب‌وکارتان کار می‌کند.»

۱. کسب و کار شما بهتر است یک وب سایت داشته باشد.

تا حدود ۱۰ سال پیش، شما می توانستید یک کسب و کار داشته باشید و  وب سایت نداشته باشید.افراد بر اساس مشکلی که دارند به دنبال خدمات می‌گردند، این خدمات را با استفاده از کلیدواژه‌ها، مکان‌ها، پرسش‌ها یا شاید مشخصا در جستجوی نام یا نام تجاری شما هستند. اگر همه رقبای شما در نتایج جستجو نشان داده شوند، اما شما حتی یک وب‌سایت هم ندارید، روی ان کلیک کنید. کسب و کار تو به اون کلیک ها نیاز داره خیال‌بافی نکن! به مهمان‌ها هرچه می‌خواهند بدهید، اینده‌ای بهتر! این یعنی توانایی دیدن آینده ای بهتر. اگر وب‌سایتی ندارید، انها به دنبال ارزوهای شما در جای دیگر خواهند گشت.

 مردم می خواهند بدانند که ایا کسب و کار شما برای انها مناسب است یا نه و اگر زیر ۳۵ سال باشد هرگز با شما تماس نخواهند گرفت. مردم نیاز به داشتن اطلاعات کافی برای تصمیم گیری اگاهانه برای خرید دارند و وب سایت ساخته شده درست این کار را انجام خواهد داد. رسانه‌های اجتماعی معمولا برای ارزیابی کافی نیستند و اگر فقط به یک پلتفرم اجتماعی تکیه کنید، اشتباه است.

یک وب سایت تخصص شما را تایید کرده و شما را قابل اعتماد می کند. یک وب سایت در وقت صرفه جویی می کند.

مشتریان بالقوه شما در جستجوی شما هستند. از انتظارات انها فراتر رفته و امروز با برنامه ریزی یک تماس با ما اولین گام در مالکیت وب سایت خود را به عهده بگیرید.

نام تجاری شما دروازه ای برای کار واقعی شما است. ” — دیو باک

۲. کسب و کار شما نیاز به  نام تجاری دارد.

یک  نام تجاری، شخصیت، کلمات، زبان، لحن و داستان شرکت شما است،که برای ایجاد یک تجربه به یادماندنی به کار می رود. در تمام تضمین های بازاریابی شما، از جمله کمپین های ایمیل، پست های رسانه های اجتماعی و وب سایت شما استفاده می شود!

وب‌سایت شما مهمترین ابزار بازاریابی است که اعتقاد شما را به دیگران منتقل می‌کند، چرا آن را باور دارید، ماموریت و ارزش‌های شما، مشکلاتی که حل می‌کنید، و چطور می‌خواهید ان را انجام دهید. این فرصتی برای شما است تا با خلاقیت شخصیت منحصر به فرد خود را بیان کنید و راه را نشان دهید! از طریق  نام تجاری شما، بازدید کنندگان شما می توانند به دانستن، مانند، اعتماد و درک نام تجاری شما.

وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید. پیام رسانی کنید همچنین به افراد کمک می کند نام تجاری شما را شناسایی کنند. صدای نماینده شرکت شماست. به همین دلیل بسیار مهم است که یک نویسنده محتوای حرفه‌ای یا یک نویسنده برند برای کمک به ساخت پیام خود استخدام کنید. تگ لاین یک مثال عالی از صدای برند است ،انها عبارت‌های کوتاه به‌یادماندنی و مفهومی هستند که مستقیما با مخاطبان شما در ارتباط هستند تا با برند شما شناسایی شوند.

این خطوط معادل مکتوب یک لوگو هستند و زمانی که انها را به یک جرقه تبدیل می کنند قوی تر می شوند . صدای نام تجاری شما درک افراد را از کسب و کار، محصولات، خدمات و افراد شما شکل می دهد.

اگر وب‌سایت شما ابزاری است که امکان گفتگو با مشتریان بالقوه‌تان را می‌دهد، روشن است که صدایی با دقت ساخته‌شده و در نظر گرفته شده از نام تجاری بسیار مهم است.

۳. یک وب سایت عملیات تجاری شما را ساده و موثر می کند

عملیات تجاری ساده به معنی انجام حرکات استراتژیک با وب سایت خود  برای خودکارسازی عملکرد هسته! وقتی از ابزارهای مناسب استفاده می‌کنید، اداره و رشد کسب و کار کوچک شما آسان‌تر می‌شود. یکی از بهترین ابزار برای کارامد کردن عملیات های کسب و کار وب سایت شما است! سایت شما بستر ارتباطی درجه یک شما است.

ما دوست داریم از پلتفرم Squarespace برای کسب‌وکارهای کوچک استفاده کنیم، زیرا این یک راه‌حل تمام‌وقت وب‌سایت با تعداد زیادی از ابزارها و ویژگی‌های ساخته شده است. هر مالک کسب و کار کوچک  نیاز دارد که زمان و انرژی کمتری را صرف تدارکات و زمان بیشتر در منطقه نبوغ خود کند. وب‌سایت شما به شما امکان می‌دهد تا به آسانی محتوایتان را با صفحه‌ها، محصولات، وبلاگ‌ها و غیره مدیریت کنید. این نمایشگاه نه تنها خدمات و محصولات کسب و کار شما را به نمایش می گذارد بلکه خانه راه حل های فن اوری است که در انتهای کسب و کار اجرا می شود تا یک تجربه بدون درز برای شما و مشتریان شما ایجاد کند.

در صفحات سایت خود، می توانید ادرس های پست الکترونیکی را برای کمک به رشد لیست ایمیل خود برای اهداف بازاریابی، برنامه ریزی قرار ملاقات برای مدیریت زمان و پردازش پرداخت برای فروش ثبت کنید. بازاریابی ایمیل وب‌سایت شما با قابلیت تماس ، رهبری  و زمینه‌های فرم مشترک می‌تواند به شما کمک کند که شروع به ساخت یک فهرست ایمیل کنید، بنابراین می‌توانید از طریق بازاریابی ایمیل با مخاطبان خود در ارتباط باشید. این یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند تا به صورت شخصی به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.

فعالیت‌های ایمیل (ویژگی افزونه جانبی) به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های حرفه‌ای ایجاد کنید و پیام‌های هدف را ارسال کنید. ایمیل‌های خودکار همچنین به شما کمک می‌کنند که به این ترتیب با افزایش نرخ کلیک و فروش ارتباط برقرار کنید. تنظیم و استفاده از افزونه بازاریابی ایمیل در فضای ذخیره ساده است! شما می توانید چندین لیست ایجاد کنید، محتوا را مستقیما از وب سایت خود بکشید، از جمله سبک ها، پست های وبلاگ، محصولات، ارسال تست ها .بحث ما با استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است ، اما در نهایت با بازاریابی ایمیل Sqarespace کار را از سر گرفتیم. 

ابزارهای بسیار کارامدی در دسترس هستند که به شما امکان می‌دهند جلسات را بدون مشکل ایمیل برنامه‌ریزی کنید و دوست داریم که فضای اشتراک برنامه‌ریزی شده  که درست روی سکو ساخته شده است (ویژگی افزونه-on). برنامه‌ریزی خطوط انتقال و زمان‌بندی رایگان برای سرمایه‌گذاری مجدد در اهداف کسب‌وکار دیگر. این کار بهره وری را با خودکار کردن قرار ملاقات های تقویم شما، فرم های دریافت سفارشی، ایمیل های خودکار و پردازش پرداخت افزایش می دهد. می‌توانید انواع ملاقات‌های خاص را ایجاد کرده و انها را با تقویم انلاین خود همگام‌سازی کنید، بنابراین هرگز دو کتاب نمی‌گیرید. این برنامه به صورت یکپارچه با ابزارهای جلسه مانند Zoom ادغام می شود. این ایمیل تایید، یاداوری و لغو خودکار ارسال می‌کند و در نتیجه لازم نیست این کار را انجام دهید. زمان بندی Squarespace به Stripe، PayPal و Square متصل می شود تا بتوانید پرداخت های کارت اعتباری انلاین را برای قرار ملاقات ها و کلاس های گروهی قبول کنید—این راه امن، سریع و ساده ای برای پرداخت برای سرویس های شما است. برنامه‌ریزی، بخش مهمی از هر کسب‌وکار مبتنی بر خدمات انلاین است، زیرا رزرو کردن با شما را برای مشتریان آسان می‌کند و ارزش زمان شما را تشخیص می‌دهد.

اگر می‌خواهید کارهای روزانه‌تان را ساده و موثر کنید، جریان کار را بهبود بخشید و در نهایت مقیاس‌بندی کنید، با یک وب‌سایت و زمان‌بندی شروع کنید. ما زمان‌بندی انلاین را برای هر مشتری‌ای که با او کار می‌کنیم تنظیم می‌کنیم، این یک قابلیت پایه در هر وب‌سایت تجاری خدمات حرفه‌ای است. پویش وب یک مجموعه تجارت الکترونیکی می تواند به شما کمک کند تا دسترسی خود را فراتر از محل ذخیره فیزیکی خود گسترش دهید. پس از انکه مخاطب مورد نظر خود را تعریف می‌کنید، نام تجاری انلاین خود را ایجاد کنید و تمامی فناوری ای‌کام (محصولات، مالیات‌ها و حمل‌ونقل) را راه‌اندازی کنید، اماده فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال هستید. ایا شما نیاز دارید که محتوای ویدیویی خود را وسعت دهید یا تجارب دیجیتالی خود را با یک عضویت (ویژگی افزونه جانبی) ابزارهای Squarespace به شما این اجازه را می دهند. فروشگاه های انلاین می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند. مردم به صورت انلاین خرید می‌کنند و روش خرده‌فروشی الکترونیکی کاهش سرعت نمی‌یابد. اگر شما شرکای Squarespace شخصی را با مربع به منظور یکپارچه کردن پرداخت های نقدی یا کارت با فروشگاه انلاین خود می فروخت. همچنین برنامه Squarespace iOS برای کمک به شما در پیگیری فروش شما هنگامی که از رایانه خود دور هستید، وجود دارد. تجزیه و تحلیل های داخلی می توانند عملکرد فروشگاه شما را دنبال کنند و دیدگاه هایی مانند ترافیک سایت، محصولات محبوب، میانگین سفارش و فروش که به شما محوری، فروش و بهبود فروشگاه خود کمک می کند را ببینید. بازاریابی ایمیل، برنامه‌ریزی و تجارت الکترونیک ویژگی‌هایی هستند که به وب‌سایت شما برای اجرا و رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

«اصل اثبات اجتماعی چنین می‌گوید: هر چه تعداد افراد در مورد موضوعات درست بیشتر باشد، این فکر بیشتر درست خواهد بود.» — رابرت بی. 

 

۴. وب سایت شما اثبات اجتماعی شما را نشان می دهد.

ثبات اجتماعی به این معناست که یک محصول یا سرویس خریداری شده و با ارزش یافت شده است. افراد دیگر نیز این رفتار را کپی می‌کنند و بر اساس نفوذ دیگران خرید می‌کنند. ایا تا کنون براساس بازنگری ها چیزی را به صورت انلاین خریداری کرده اید؟ یا سفارش یه غذای جدید تو یه رستوران دادی چون میز کنارت  گفته بود این بهترین چیزی بود که تا حالا چشیدن؟ این دلیل اجتماعی  بسیار موثر است. به همین دلیل است که  بازاریابی تاثیر گذار و مرتبط چنان فراگیر است.

افراد از نظر روانی برای اعتماد (و خرید) محصول یا خدماتی که توسط شخص دیگری ازمایش و تایید شده است، سخت در دسترس هستند. وقتی مردم خرید می کنند، به دنبال توصیه ها می گردند. ما به بررسی‌ها اعتماد می‌کنیم، زیرا انها محصول یا خدمات را تجربه کرده‌اند و به ما توضیحی می‌دهند که چه چیزی باید انتظار داشته باشیم. انها نیز بی طرف هستند. (امیدواریم) اثبات اجتماعی تاثیر زیادی بر تصمیم‌گیری‌های خرید دارد. چند نوع از اثبات اجتماعی:

کارشناس: کارشناس صنعت محصول / خدمات شما را توصیه می کند. این امر ممکن است به ارجاع مستقیم، همکاری، یا گسترش یک رسانه اجتماعی تبدیل شود.

سلب: هنگامی که یک شخص مشهور محصول / خدمات خود را چه در رسانه های اجتماعی و یا در یک کمپین بازاریابی تایید می کند.

کاربر: هر روز افراد محصول / خدمات خود را بر اساس تجربه مستقیم توصیه می کنند.

محبوبیت: هنگامی که تعداد زیادی دنبال کننده با استفاده از محصول / سرویس خود را دارید.

صدور گواهینامه: یک گواهینامه رسمی یا مهر تایید از یک شخص یا نهاد بزرگ. در وب سایت خود، لازم است بررسی ها را نمایش دهید. و بهتر است بیشتر از ۱۰ تا بگیری اساسا، هر چه بررسی‌های مثبت‌تر باشد، فرد بیشتر به مارک شما اعتماد می‌کند. ما اینجا برای پنج نفر تلاش میکنیم. شما می توانید بررسی ها را به چندین روش نمایش دهید:

Google Review: Google مقصد بالایی برای بررسی است. رتبه بندی خوب باعث ایجاد اعتماد می شود قبل از اینکه کسی حتی روی وب سایت شما کلیک کند. می‌توانید از افزونه Elfsight برای وارد کردن مستقیم این بررسی‌ها در صفحه‌های وب‌سایت خود استفاده کنید. سایت‌های مروری خاص صنعتی مانند فهرست انجی، نمرات سلامت  می‌توانند به شما کمک کنند تا بازاریابی خود را متنوع کنید، زیرا دامنه دسترسی شما را افزایش می‌دهند.

شهادت نامه نوشته شده: ۹۵٪ از مردم حداقل یک بررسی را قبل از تصمیم خرید مطالعه می کنند. اعتبار مساوی را بازبینی می کند و زمانی که هیچ «نقد» یا «نقد» بد نداشته باشید فروش شما کاهش خواهد یافت. این بررسی همچنین نشان می‌دهد که عکس‌های مخاطب با کلمات، باعث می‌شود که این گزارش هم قوی‌تر و باورپذیرتر شود. به هر حال، کلی بررسی ساختگی وجود داره توضیحات ویدیویی: محتوای ویدیو مشتریان بالقوه را از طریق درب جذب می کند. اشتراک ان اسان است و بیشترین مشغولیت را هم دارد. اگر شما می توانید مشتریان خود را به شما یک گواهی ویدئویی ستاره ای، ان را در یوتیوب، Vimeo قرار دهید و ان را در صفحات فرود سایت خود و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، شما علاقه پیدا خواهید کرد. مطالعه موردی: تبیین چگونگی کارکرد کارخواه و همکاری موفق شما در کنار هم با رضایت همگان، روشی ازمودنی و حقیقی است. مطالعات موردی نوشته شده و داستانهایی که به وضوح فرایند و تجربه کار را توضیح می دهند، اثبات اجتماعی عمیق هستند. علاوه بر یک شهادت نامه کتبی و تصویری، خود را یک مدرک اجتماعی قوی کسب کرده اید. در سایت خود یک صفحه اختصاص داده شده برای این ایجاد کنید. بررسی مطالعات پروژه طراحی وب ما.

مشتریان و مشتریان موجود: هیچ چیز اثبات اجتماعی بیش از ارائه ارم های معروف نام تجاری (که مردم در حال حاضر می دانند، مانند و اعتماد) بر روی صفحه اصلی خود را. به طور عمومی که شما با مارک های بزرگ کار می کنید، عمل معمول برای تایید نام تجاری خود است. ایا با شرکت‌های بزرگ تجاری کار نمی‌کنید؟ اشکالی ندارد. از لوگو های شرکت های معتبر که با انها کار کرده اید استفاده کنید. ویژگی‌های ارم‌های جلو و مرکز در سایت شرکت‌هایی که از خدمات شما استفاده می‌کنند یا با انها همکاری کرده‌اید.

جوایز و افتخارات: برنده جایزه کسب و کار و یا شما در لیست صنعت بالا رتبه؟ ان ارم‌ها را در سایت خود نمایش دهید تا دیگران بدانند کارتان عالی است! نشان‌های دارای بالاترین امتیاز را در پاصفحه وب‌سایت یا در صفحه اصلی نمایش دهید. الان وقتشه که کارهای سخت خودتو نشون بدی.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC): اشتراک گذاری مجدد محتوای از کاربران اثبات اجتماعی کامل است و واقعا در سراسر پایگاه های رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کند. شما می توانید از تصاویر گرفته شده از پست ها یا بخش های نظر گرفته شده آن تصاویر را در وب سایت خود به عنوان بررسی قرار دهید. همچنین می توانید این پست ها را در حساب های اجتماعی خود مجددا به اشتراک بگذارید و شبکه اجتماعی خود را به وب سایت خود متصل کنید. این یکی قطعا برای کسب و کارهای مبتنی بر محصول اسان تر است، زیرا انها اسان تر عکس برداری می شوند، اما نظرات خاص یا هشتگ های مارک دار نیز به کسب و کارهای وابسته به خدمات فرصت استفاده از این استراتژی را می دهد.

«اکثر ما وقت زیادی را صرف امور ضروری می‌کنیم و وقت کافی برای امور مهم نداریم.» — استیون کووی

 

۵. نماینده خدمات مشتری بیست وچهار ساعت از هفت روز هفته

 

. وب سایت شما جایگزین شما نمی شود اما بهترین جایگزین.. یک نماینده خدمات مشتری ۲۴/۷است . یکی از اهداف اصلی وب سایت شما این است که افراد را تشویق کنید با شما تماس بگیرند.

سایت شما در دسترس است ۲۴/۷ برای پاسخ به سوالات و ارائه اطلاعات برای مشتریان بالقوه و مشتریان خود، و اجازه به مردم برای رزرو  تماس و یا ارسال سفارش. داشتن این فرایندها و تنظیمات اتوماسیون کلید رشد کسب و کار شما است. اما اگر تماس‌های تلفنی یا تماس‌های ایمیل زیادی دریافت کرده‌اید و نمی‌توانید به همه انها پاسخ دهید، چطور؟ اگر اطلاعات به طور واضح در وب‌سایت شما لیست شده باشد، نیازی نیست که نگران باشید.

چگونه می توان وب سایت خود را به صورت ۲۴/۷ CSR: یک پرسش و پاسخ موثر ایجاد کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند اطلاعات دقیق و خاصی را که قبل از تماس با شما نیاز دارند، دریافت کنند. برای پرسش و پاسخ های متداول محصول، اطلاعات مناسب و قیمت ها را مستقیما در صفحه محصول قرار دهید تا بازدید کننده در جستجوی جزئیات بیشتر قبل از ضربه زدن به دکمه افزودن به سبد خرید، روی فاصله کلیک نکند. اعلان های حساس به زمان را در نوار سلام/اعلان در بالای سایت خود قرار دهید و یک پیوند به صفحه فرود ارائه دهید که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

با افزودن یک بلوک اجتماعی به پاصفحه یا قرار دادن نمایه، حساب‌های رسانه اجتماعی خود را مرتبط کنید. اگر محل کار شما دارای مکان فیزیکی است یک صفحه مکان ایجاد کنید و/یا آدرس خود را در پاصفحه اضافه کنید. یک فرم دریافت کوتاه در برنامه ریز خود برای قرار ملاقات ها ایجاد کنید.

از وب سایت خود برای صرفه جویی در وقت و خوشحال کردن بازدید کنندگان با ارسال همه اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری اگاهانه استفاده کنید. شما می خواهید کاری کنید که مردم بتوانند از شما خرید و یا کار کنند.

«اگر می‌خواهید دیگران قبول کنند که به انان قدرت و اختیار داده‌اند که به کجا بروند، باید اول نشان دهید که به خوبی می‌دانید که در کجاست.» — راس جفریس

۶. اعتبار آنلاین خود را ایجاد کنید.

 

مرجع آنلاین شخصی است که مورد اعتماد کاربران، صنعت، وب‌سایت‌های دیگر و موتورهای جستجو است. کسی که یک مقام است تخصص، مهارت و بینش خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.  وب‌سایت شما بهترین مکان برای صیقل دادن و ایجاد اقتدار انلاین شما است – استفاده از مطالب، نوشته‌ها، تصاویر و موارد دیگر – این پلت‌فرم برای شما است که داستان شرکت خود را شکل می‌دهید.

در نتیجه ایجاد انلاین اختیارات، رتبه شما بالاتر خواهد بود و کسب و کار بیشتری خواهید داشت، اما چگونه به ان می رسید؟ در زیر چند کار می‌توانید انجام دهید که بتوانید به انان اختیار دهید:

توجه شنوندگان: برای ایجاد مرجعیت نیاز به مخاطبان زیاد ندارید. مخاطبان کوچکتر و خاص (شامل لیست ایمیل کوچک) می توانند سود زیادی داشته باشند و اقدامات بیشتری انجام دهند زیرا افراد دارای فکر بیشتر درگیر هستند.

هنگامی که مخاطب مورد نظر شما «طاقچه» است، وب سایت شما برای اتصال و تبدیل با ان افراد طراحی شده است و شما می توانید یک صدای قوی در یک جامعه کوچک تر شوید.

نام تجاری کسب و کار خود را: شما ممکن است یک رهبر صنعت باشد اما دیگران ان را می دانند؟ یکی از بهترین راه‌های ایجاد اقتدار انلاین با محتوای نوشتاری است، اما کارشناس صدا دار تنها نیمی از نبرد است. تو هم باید متخصص به نظر برسی و در این نقطه است که برندینگ بصری ظاهر می شود.

هویت نام تجاری بصری، داستان برند شما را به مخاطبان شما انتقال می دهد و عناصری که هویت شما را شامل می شوند عبارتند از: ارم، عکاسی، و عناصر گرافیکی (رنگ، نوع، تصویر).

همکاری با یک تیم طراحی بزرگ به شما کمک خواهد کرد تا به شما در سطح نگاه کسب و کار و برند شخصی خود را به طوری که شما به صورت بصری به شما می گویند که شما قدرت.

یک وب سایت کاربر پسند ایجاد کنید: وب سایت شما یک بخش اصلی از نام تجاری شماست. این یک منبع با ارزش است که با مشتریان شما در ارتباط است. مخاطب شما اولین نظر خود را در مورد شرکت شما از نام تجاری سایت شما شکل می دهد.

وب سایت صدای کل تجربه برند را تنظیم می کند: رنگ ها، شکل ها، نمادها همه احساسات را تحریک می کنند که مخاطبان یا نادیده می گیرند یا به سمت ان گرایش پیدا می کنند.

شما می خواهید که استفاده و پیمایش وب سایت شما بسیار اسان باشد. تعداد کلیک ها را برای تماس با خود محدود کنید یا ان را بررسی کنید. ساده و در دسترس باشد. و کاری کن که خوب به نظر برسه. سایت شما یک تجربه است.

برندسازی تصویری نمی‌تواند تمام روایت را تبیین کند (محتوا همیشه در اولویت قرار دارد!) این نوع روایت دارای معنای مفهومی و وزن واژه‌ها با عناصر تصویری است که در ذهن مشتری می‌چسبند.

ثبات کلیدی است که پیام قوی باقی می‌ماند و مردم گیج نمی‌شوند، بنابراین وقتی برندسازی انجام شد، روی هر سکو و نقطه تماس بچسبید تا نرخ تبدیل‌هایتان افزایش یابد. نوشتن محتوای اطلاعاتی بلند فرم: دانش قدرت است. هنگامی که اطلاعات مفیدی را به خوانندگان ارائه می‌دهید، افراد ان را به اشتراک می‌گذارند و موتورهای جستجو مورد توجه قرار می‌گیرند. با ایجاد محتوای هدفمند می توانید تعداد بیشتری خواننده را به سرویس گیرنده تبدیل کنید. در یک استراتژی بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری کنید، منظم باشید، دسترسی‌تان را افزایش دهید و با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید. این به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را به عنوان موثر و قدرتمند در صنعت خود را.

شما می توانید پست های وبلاگ، کتاب، کتاب الکترونیکی، راهنما، و تغییر هدف که محتوا در رسانه های اجتماعی و ایمیل های خود را.

محتوای ویدیویی ایجاد کنید: شما می توانید با استفاده از فیلم های سرگرم کننده یا اطلاعاتی، قلب ها و ذهن های خوانندگان خود را بدست اورید. امروزه همه ما بیشتر از خواندن تماشا می‌کنیم تا محتوای ویدیو واقعا بتواند مردم را به خود جلب کند. ایجاد یک کانال یوتیوب می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد زیرا YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ است (Google #۱ است).

رویدادهای انجمن میزبان: ایجاد روابط واقعی و ارتباط خود را با دیگر متخصصان صنعت می تواند شبکه اجتماعی خود را گسترش دهد. این ممکن است شبیه به همکاری میزبانی یک وب نگر، همکاری در یک کتاب الکترونیکی، وبلاگ مهمان، مصاحبه پادکست، نشست صحبت، یا رفتن به طور زنده در رسانه های اجتماعی باشد. روابط تجاری خوب اغلب منجر به ارجاع نیز می شود. 

 

۷. در نتایج موتور جستجو یافت شو.

 

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک بازی طولانی است اما ارزش آن را دارد. ما در ساخت سایت مشتری از بهترین روش‌ها بهره می‌گیریم و توصیه می‌کنیم هر ماه محتوای وبلاگ اضافه شود تا بتوانید اختیارات را برقرار کرده و جستجو را افزایش دهید.

استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تلاش های بازاریابی به وب سایت شما کمک می کند در رتبه بندی جستجو بالاتر ظاهر شود و قابلیت دید وب سایت خود را افزایش دهد.

هرچه رتبه سایت شما بالاتر باشد، افراد بیشتری روی سایت شما کلیک می‌کنند و تنها با گرفتن ترافیک سایت‌ها، شما حجم بیشتری از چشم‌ها را روی نام تجاری خود خواهید داشت و افراد بیشتری به احتمال زیاد با شما معامله خواهند کرد.

نقشه سایت خود را به کنسول جستجوی Google و ابزارهای Bing Webmaster ارسال کنید تا به شما کمک کند سایت خود را در موتورهای جستجو سریعتر فهرست کنید.

هنگامی که یک به روز رسانی بزرگ را در سایت خود انجام می دهید، دوباره ارسال نقشه سایت نیز توصیه می شود بنابراین موتورهای جستجو در حال فهرست کردن صفحات به روز. وب سایت شما باید دارای SEO پایه برای دریافت نتایج باشد.

این شامل موارد زیر است:

عناوین صفحه: همچنین به عنوان برچسب عنوان شناخته شده است، توصیف کوتاهی از یک صفحه وب است و در بالای SERP ها ظاهر می شود (صفحات موتور جستجو). عنوان صفحه باید واژه کلیدی صفحه را دربردارد.

فراتوصیف: اطلاعات مربوط به صفحه شما که در زیر عنوان صفحه ظاهر می شود. این توصیف مستقیما بر رتبه‌بندی اثر ندارد، اما بر این تاثیر می‌گذارد که ایا کاربر عنوان صفحه را کلیک می‌کند یا خیر و در جستجوی گوگل کلماتی که جستجو کرده‌اید در توصیف ابربهبود پیدا می‌کنند که باعث می‌شود توصیف شما به‌طور بصری برجسته شود.

برچسب گذاری جایگزین تصویر: ویژگی های ALT متن توصیفی به تصویری است که توسط خوانندگان صفحه قابل دسترسی است (مرورگرهای مورد استفاده افراد دارای اختلال دیداری). این متن نه تنها قابلیت دسترسی صفحات شما را بهبود می بخشد بلکه نتایج جستجوی تصویر را تقویت می کند.

مطالب روی صفحه نوشته شده: کلمات موجود در صفحات وب سایت و نحوه فرمت کردن سرصفحه ها می تواند بر رتبه بندی صفحه شما تاثیر بگذارد. حداقل تعداد کلمه برای هدف ۱۵۰۰ کلمه است. سرخط‌ها باید شامل عبارات غنی از کلمات کلیدی باشند، زیرا موتورهای جستجو (و مردم) سرفصلها را اسکن می‌کنند تا محتوای انها را درک کنند. مخاطبان خود را بشناسید و یک نسخه از ان را برای انها بنویسید.

با تنظیم محتوا خواندن آن آسان‌تر می‌شود. از عناصر دیداری برای پشتیبانی محتوا استفاده کنید. اتصال به سایت های دیگر: اتصال به سایت های با کیفیت بالا به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما به سایت های دیگر که محتوای با ارزش را ارائه می کنند متصل است. دریافت یک پیوند به سایت خود را از یک سایت با کیفیت بالا حتی برای SEO شما بهتر است. با اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا در سایت خود یا پست کردن مهمان در وب سایت های محبوب تر می توانید لینک های پشتیبان دریافت کنید.

اضافه کردن محتوای جدید: وب سایت شما هرگز واقعا انجام نشده است. لازم است که به طور منظم محتوای نوشتاری با کیفیت جدید را اضافه کنید و محتوای قدیمی را به روز کنید، برای مثال، به روز رسانی های صفحه و پست های وبلاگ. ما می دانیم که ایجاد محتوا و اضافه کردن ان به سایت شما می تواند برای کسب و کارهای کوچک دشوار باشد، اما شما باید این کار را برای افزایش جستجوی ارگانیک خود انجام دهید.

ما  در پویش وب این کار را ساده کرده‌ایم تا به‌روزرسانی‌های محتوا را برای مشتریان وب‌سایت خود با عضویت ماهیانه مدیریت کنیم.

صفحه Google My Business (GMB): در حداقل، باید یک صفحه GMB را برای کسب و کار کوچک خود ثبت نام کنید (و تایید کنید). با کسب بیشترین اطلاعات ممکن نمایه خود را پر کنید. لوگوی خود را قرار دهید، عکس ها را اضافه کنید، توضیحاتی اضافه کنید، یک پست ایجاد کنید، بررسی ها را دریافت کنید. شما به این صفحه نیاز دارید تا زمانی که افراد برای کسب و کار و خدمات شما (در گوگل یا گوگل مپ) در لیست نمایش داده شوند. اکثر ترافیک سایت ما از گوگل می اید و ما مشتریان خود را به تنظیم و ساخت این صفحه با هر سایت که ما می سازیم. این مهم است.

شما می توانیدآن را بیشتر با کلمات کلیدی خاص صنعتی و کلمات کلیدی موقعیت جغرافیایی یا استخدام یک متخصص SEO برای به دست آوردن یک استراتژی سفارشی.

جستجو برای هر کسب و کار بسیار مهم است اما برای کسب و کارهای محلی کاملا حیاتی است زیرا مردم با یک نزدیکی در ذهن جستجو می کنند و به دنبال مکان های نزدیک به خود، به عنوان مثال، «کتاب فروشی در نزدیکی من».

البته جستجو‌های تایپ شده بسیار متداول هستند، به خصوص در تلفن همراه تقریبا نیمی از ترافیک وب‌سایت‌ها بر روی یک دستگاه تلفن همراه است. جستجوی صدا همچنان با استفاده از دستگاه‌های تکنولوژیکی صوتی با افراد بیشتر و بیشتری افزایش خواهد یافت.

این استراتژی های SEO و تاکتیک های اساسی ترافیک سایت های ارگانیک شما را افزایش می دهد (در مقابل ترافیک پرداخت شده) و مشتریان جدید را به وب سایت خود جذب می کند. بهینه سازی وب سایت شما برای جستجو یک استراتژی بازاریابی هوشمند است. 

مقاله از سایت و بلاگ :https://designpowers.com/

ترجمه و ویرایش:مرجان پاک نیت

 

چرا همه مشاغل به وب سایت نیاز دارند
7دلیل اینکه چرا همه مشاغل به وب سایت نیاز دارند

مطالب مرتبط
لینک سازی

لینک سازی و انواع آن/آموزش لینک سازی داخلی در سئو سایت

لینک سازی در دنیای امروزی اینترنت وب‌سایت‌ها بخش بزرگی از فعالیت‌های اینترنتی ما را شکل می‌دهند. اما فقط داشتن یک …

7 دقیقه مطالعه مشاهده
آموزش سئو سایت

آموزش سئو سایت

چگونه وبسایت خود را بهینه‌سازی کنید در دنیای امروزی اینترنت، وبسایت‌ها برای هر کسب و کار اجتناب‌ناپذیر شده‌اند. اما ایجاد …

6 دقیقه مطالعه مشاهده
متا تگ

متا تگ چیست؟

متا تگ یا متا دیتابیس   به مقاله جالب ما درباره متا تگ یا متا دیتابیس خوش آمدید! فصل ۱: …

5 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *